Optymalizacja SEO stron internetowych – podstawowe informacje

Share on Google+0Share on Facebook0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest1Share on Reddit0Share on StumbleUpon0Share on Tumblr0

Pozycjonowanie stron internetowych będzie skuteczne tylko wtedy, jeśli dana strona zostanie zoptymalizowana pod SEO. Jak tego dokonać? Na co zwrócić uwagę? I co to jest w ogóle ta optymalizacja?

Tworząc wyjątkową stronę internetową, która posiada niepowtarzalną i bardzo atrakcyjną treść, mamy nadzieję, że zyska ona wielu odbiorców, którzy staną się też naszymi klientami. Niestety, nawet najbardziej wyjątkowa strona nie zaistnieje w Internecie, jeśli nie będzie odpowiednio wypozycjonowana. Dlaczego? Z bardzo prostego powodu. Użytkownicy trafią na strony internetowe z wyszukiwarek. Zazwyczaj wpisują pewne zapytania do nich, by na ich podstawie otrzymać interesujące ich wyniki, czyli propozycje konkretnych stron. Tylko w niewielkim procencie przypadków trafiają na daną stronę poprzez wpisanie jej pełnego adresu w okno przeglądarki internetowej. W związku z tym, jedyną szansą na to, by o danej firmie dowiedziała się jak największa ilość użytkowników jest osiągnięcie odpowiedniej widoczności strony w wyszukiwarkach. Jak to zrobić?

Na widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania wpływa wiele czynników. Przede wszystkim jest to treść, jaką dana strona posiada, a konkretniej to, czy jest ona atrakcyjna, unikalna i zoptymalizowana pod SEO (np. czy posiada odpowiednią ilość dobrze dobranych słów kluczowych). Ważne są również wszystkie kwestie techniczne dotyczące strony i treści, jak odpowiednio dobrany opis meta, czy znaczniki H1, H6. Równie duże znaczenie ma to, co się dzieje poza stroną internetową. Ile jest w sieci artykułów z odnośnikami do głównej strony, które też zbierają ruch.

Inne kwestie, które decydują o tym, czy strona będzie popularna

Nie bez znaczenia jest także promocja strony, czyli wszelkiego rodzaju reklamy, z którymi w różnych miejscach może spotkać się użytkownik i dzięki którym jest w stanie zapamiętać nazwę firmy oraz dobrze ją kojarzyć.

Chcąc posiadać popularną, znaną i dochodową stronę, trzeba spełnić przede wszystkim wszystkie wyżej opisane wymagania. Oczywiście nie da się tego zrobić samodzielnie, dlatego tak ważne jest nawiązanie współpracy z dobrą agencją reklamową, która działa również w obszarze SEO/SEM (np. Promo Traffic).

źródło: http://promotraffic.pl/pozycjonowanie-stron/

Wypowiedz się